3 Ocak 2013 Perşembe

2013 yılının en güzel abiye modelleri

Geçenlerde internette çok yakınınım bir doğum gunun partisinde giyinmek için abiye modelleri bakmaya karar verdim, saatler süren bu araştırmalrım sonucunda diyebilirim ki internet , en hızlı ve en doğru bilgiye ulaşabileceğimiz bir mecra olmaktan çoktan çıkmış. İsteyerek , bilerek  ve nefret ederek sanki bu misyonun tamalamış diyebilirim, saatler boyunca 2013 yılının abiye modellerine bakmak istedim ve bulduğum şey birbirinin aynısı onlarca çöp site,

Tek amacı acaba ne giysem diyipte bir kaç fikir toplamak isteyen biri,  google abiye abiye yazınca çıkna şeyler hiç tatmin edici değil, 2013 elbise modellerine bakmaya çalışırken tarih öncesinden kalma sırf eklenmek için eklenmiş onlarca bi işe yaramaz elbisde modelinden canıma tak etti,

Aradığım şey ise siyah mini bir elbise idi belki sırt dekolteli olabilir bdiyede düşünmüyor değildim,  google'a sırt dekoltesi yazınca karşınıza pek sırtla alakalı şeyler çıkmıyor maalesef, biraz 18 üstü içerikle karşılaşıyoruz.
neyse şimdi bende benim gibi biri olursa merak edip internete 2013 yılının elbise modelleri veya 2013 yılının abiye modelleri diye aratırsa, sırf benim çektiğimi çekmesin diye uzun uğraşlar sonunda bir site ile karşılaştım.

abiye budur diye bir site, mantık çok basit markalar ve obların 2013 yılının elbise modelleri dilediğin markayı seçip elbise modellerine bakabiliyorsun.

benim gibi arada bi kaç tavsiye almak isteyen olursa linkinide paylaşmak istiyorum bence sizde girin.

http://abiyebudur.blogspot.com/p/abiye-modelleri-2013.html

NEyse birde mango ile ilgili şöyle bir kısım var buda çok iyi bence.. mango


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder